//Pinky Moustache
Result PMR ..

Friday, 23 December 2011 @ 02:52 | 0 Comment [s]



Heyy readers u look my result .. teruk kan ? teruk sebab ada E .. tapi serius aku terkejut MATH dapat D .. selama nie selalu E .. inilah usaha aku daripada form 1 sampai form 3 .. alhamdulillah .. it's okayy larh .. SPM kan ada .. aku tak boleh nak putus asa .. aku harus berusaha sehingga aku berjaya .. insyallah :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!