//Pinky Moustache
Dugaan Bercinta :'(

Sunday 27 January 2013 @ 10:57 | 0 Comment [s]

Ya Allah dugaan apa yang engkau berikan kepada aku dan aziem . ya allah rasa berat hati aku nie untuk lalui ujianmu ini ya allah . kenapa cinta aku dan aziem kau uji sebegini ya allah . rasa perit untuk aku laluinya . ya allah engkau berikan lahh aku kesabaran untuk aku laluinya . ya allah hati aku rasa perit bila hubungan aku dengan aziem tak direstui oleh keluarga sebelah pihak . inikah dinamakan cinta sejati ? tak tahu nak cakap macam mana . yang penting serius hati aku dihiris2 dengan pisau . ya allah aku menangis bila OTP dengan aziem . 1 jam aku OTP dengan aziem aku menangis tak berhenti weyhhh . ya allah kenapa engkau berikan aku ujian sebegini ya allah ? ya allah aku tahu engkau takkan berikan ujian luar daripada kemampuan hambamu ya allah . ya allah aku berharap aku dapat lalui ujianmu ini ya allah . ini lahh kan dikatakan lumrah bercinta dugaan yang begitu berat sekali . ya allah impian aku hanya ingin memiliki Muhammad Haziem Bin Md Tahir . aku ingin dia menjadi suami aku suatu hari nanti . aku ingin dia menjadi cinta yang terakhir untuk aku . ya allah impian aku hanyalah ingin menjadi yang halal untuk Muhammad Haziem . impian aku hanya lahh ingin kebahagiaan dan restu keluarga . impian aku hanya lahh untuk bersanding macam orang2 lain . ya allah aku nak semua tu *lap air mata* .. ya allah aku berharap suatu hari nanti keluarga dia dapat terima aku seadanya . ya allah aku tak minta apa2 pun . aku cuma ingin kebahagiaan hidup . ya allah engkau pertahankanlah hubungan kami . ya allah engkau berikan lahh kesabaran , ketabahan dan engkau kuatkan lahh semangat kami untuk menempuhi dugaan ini ya allah . ya allah engkau jadikan lahh cinta kami cinta yang suci di matamu ya allah . ya allah . aku tak larat nak hidup macam nie . aku tahu aku dengan aziem tak setaraf but aku amat menyayangi dan mencintai aziem seikhlas hati aku . ya allah aku tak pernah lalui dugaan percintaan seperti ini ya allah . tapi aku akan harunginya dengan senyuman . aku harus tetap tersenyum . tak boleh menangis dah . shera harus senyum . *fake smile* . hmmmm aku pandai buat fake smile . sesungguhnya aku tak mampu untuk tersenyum . tapi aku akan cuba untuk terus tersenyum :) *hatiku sedang menangis*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!