//Pinky Moustache
Kenapa dengan awak ? :'/

Sunday 27 January 2013 @ 01:12 | 0 Comment [s]

Hmmm kenapa dengan awak sekarang nie sayang ? awak dah tak macam dulu . saya dah tak kenal awak yang dulu . awak sekarang dah berubah . awak yang sekarang suka buat saya sedih , sakit hati , menangis and all about him . arghhhhh kenapa awak jadi macam nie sayang ? kenapa kita dah tak sebahagia dulu . saya rindu awak yang dulu . saya rindu awak time first kita couple . saya rindu awakkkkkkkkkkkkkkkkk :'/ . awak dengar tak apa yang saya cakap nie ? hahhhhhhhh ? hmmmm . awak selalu cakap yang saya nie tak terbaik untuk awak . awak suka sangat cakap saya nie tak sesuai untuk awak and blablabla . kadang2 saya menangis bila awak cakap macam tu . awak tak kesian dekat saya ke ? awak tak sayang saya ke ? awak tak cinta saya ke ? awak tak sayang relayy kita ke ? sekarang relayy kita nak masuk 4 bulan dah sayang . saya nak sangat semoga kita dapat pertahankan relayy kita ye sayang . saya nak sangat hubungan kita nie sampai ke jinjang pelamin . insyallah . saya nak awak yang terakhir dalam hidup saya . itu adalah mpian saya untuk berkahwin dengan awak . dan menjadi yang sah untuk awak sayang . itu adalah impian saya . saya harap kita dapatkan pertahankan hubungan kita nie sehingga akhir hayat sayang . kita dah janji nak sehidup semati bersama kan sayang ? saya rindu awak yang dulu :'(


Older Post | Newer Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!