//Pinky Moustache
Hmmm :'/

Saturday 23 February 2013 @ 23:47 | 0 Comment [s]

Ya Allah kenapa hidup aku macam nie ? ya allah aku nak menangis bila mak aku macam tak restu hubungan aku dengan aziem . ya allah seriously aku sedih gila . macam2 mak aku cakap . kenapa dengan mak aku nie ? ya allah sakitnya hati bila mak aku cakap macam tu . ya allah sampai sekarang air mata aku mengalir . air mata aku tak nak berhenti . aku sayang aziem sangat2 aku tak pernah ada boyfriend yang macam dia prihatin , take care dan segala2nya . ya allah aku bahagia bila bersama dengan aziem . tapi kenapa mak aku cakap macam nie ? kenapa mak aku cakap belum tentu "kau kahwin dengan dia " . "belum tentu dia jodoh kau' . Ya allah sakitnya hati . mak aku nie macam nak doakan aku macam tu je . ya allah aku betul2 sayang aziem .   aku tak sanggup nak berpisah dengan dia . ya allah kenapa bermacam2 masalah yang datang dalam hidup aku ? ya allah kenapa engkau duga aku sebegini ya allah . aku tak kuat nak laluinya sorang2 . tapi aku akan cuba untuk menghadapinya seorang diri . ya allah engkau berikan lahh aku kesabaran dan ketabahan . agar aku mampu untuk bertahan dengan kehidupan aku . jujur ku akui hidup aku tak pernah bahagia . sebab tu lahh aku ingin mendapat kebahagiaan yang aku nak selama nie . dengannya aziem ada disisi aku dah membuatkan aku bahagia . ya allah . begitu banyak kenangan aku dengan aziem .  ya allah rasa peritnya hati nie . ini lahh kehidupan aku yang sebenar . kehidupan aku yang penuh dengan kesedihan . setiap hari aku terpaksa senyum gelak ketawa dekat depan semua orang kerana aku tak nak orang yang aku sayang risau pasal aku . aku buat macam tu sebab aku nak hiburkan hati aku . aku tak tahu nak mengadu dekat siapa kalau bukan dekat blog nie siapa lagi aku nak mengadu ? aku tak de tempat mengadu . Ya allah setiap hari aku cuba untuk bersabar dan tabah . sebab aku selalu cari ketabahan kalau aku jatuh dari segala masalah . orang selalu ingat yang aku nie tak de masalah . tapi aku memang banyak masalah . kenapa dugaan percintaan aku dengan aziem terlalu berat . ya allah kenapa cinta kami di duga seperti ini ? apa salah aku ? apa dosa aku ? salah ke aku cuba untuk hidup bahagia . orang selalu kata kalau ada dugaan seperti ini jika kita bersabar akan menimbulkan kebahagiaan . ya allah aku tak nak berpisah dengan aziem . ya allah engkau pertahankalah percintaan kami sehingga cinta kami menjadi cinta yang sah di matamu ya allah . *taip sambil menangis habis keypad nie basah dibuatnya . air mata aku macam air sungai tak boleh nak berhenti . sesiapa boleh pinjamkan bahu untuk aku tak untuk lepaskan air mata aku*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!