//Pinky Moustache
5 Months Anniversary :*

Sunday 24 March 2013 @ 07:18 | 0 Comment [s]

Hai sayang2ku semua . btw saya and aziem kami dah 5 bulan 2 minggu 4 hari bersama . Alhamdulillah sampai sekarang kami masih lagi bersama . walaupun banyak rintangan yang berlaku di antara kami berdua kami berdua tetap dapat menyelesaikannya dengan baik . bergaduh ? normally lahh kalau orang bercinta bergaduh kan ? kalau tak bergaduh tak romantik lahh . hahaha . sengal . saya berharap hubungan saya dengan aziem kekal sampai nafas terakhir saya . insyallah . ILOVEYOUSAYANG . jangan pernah tinggalkan saya tau2 . sebab saya tak sanggup nak kehilangan awak . saya harap awak tak pernah berhenti mencintai saya :* . XOXO :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!