//Pinky Moustache
I Hate You So Much !!

Saturday 19 October 2013 @ 02:07 | 0 Comment [s]

I Hate You so so so much . nak tau siapa aku benci ? okay . aku benci tengok guru kelas aku rapat dengan budak kelas lain . arghh . seriously sakit hati . hanya tuhan saja yang tau . makin lama makin menyampah aku tengok perangai guru kelas aku tu dengan anak2 murid kesayangan dia , mana tak sakit hati dengan budak kelas lain dia sayang bagaikan menatang minyak yang penuh . dengan kelas aku ? arghh tak de pun macam tu . setiap kali masuk kelas pun mesti macam tak de mood . aku tak kisah kalau diorang nak layan guru kelas aku but tak perlu lahh berlebihan . ingat aku dengan budak kelas aku tak sakit hati ke tengok perangai korang yang terlalu over . tak cukup2 dekat kelas nak jumpa . seboleh2nya nak jumpa dekat depan kelas juga . fuck you lahh . kan dah mencarut . erghh guru kelas aku tu sekali aku dah bagi sentap takkan tak sedar2 lagi kot . ye lahh dengan budak kelas lain siap belanja itu ini . siap pergi ke Cameron Highland lagi tu . so sweet . euwww nak muntah aku . ehhh jangan sampai aku dengan budak kelas aku serang budak kelas kau . cuba lahh kalau kau rasa guru kelas kau orang lain ambil hak kau . mesti kau sakit hati kan ? kau tak terasa ke hah ? yang anak2 murid dia terasa dengan perangai korang . sumpah aku cakap aku benci satu kelas kau . sakai so much .


Older Post
The Disclaimer





Hi visiter.Welcome to my blog!It's full with moustache and too pinky !
Navigations!





Diary About Stuff Site


Let's Talk!






The Credits!



Template by : Dirah | Sor
Basecode by : Farisyaa | Nurynn
Full Edited : YOUR NAME
Owned : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!